Kontakt
URZĄD GMINY RACHANIE
ul. Dolna 1
22-640 RACHANIE
tel (84) 647-11-03, 647-11-04; fax (84) 647-11-03
e – mail :sekretariat@rachanie.gmina.plElektroniczna Skrzynka Podawcza
Biuletyn Informacji Publicznej
REGON 000545828 NIP 921-15-69-635
Nr konta bankowego 33 9639 1048 2005 4800 0042 0002
GMINA RACHANIE
ul. Dolna 1
22-640 Rachanie
REGON 950368960 NIP 921-198-71-14
Godziny pracy Urzędu
Godziny otwarcia:
Poniedziałek: 8:00-16:00
Wtorek: 7:30-15:30
Środa: 7:30-15:30
Czwartek: 7:30-15:30
Piątek: 7:30-15:30
Przyjmowanie Skarg i Wniosków
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków odbywa się zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego - Dział VIII (Skargi i wnioski) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski można składać na kilka sposobów:
Wnoszone na piśmie należy przesłać na adres:
Urząd Gminy w Rachaniach
ul. Dolna 1
22-640 Rachanie
Osobiście pokój nr 9 (sekretariat)
Skargi i wnioski, nadsyłane pocztą powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) i adres zamieszkania (w tym - kod pocztowy) wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisami ww. rozporządzenia skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu pocztowego pozostawione zostaną bez rozpoznania (§ 8 pkt 1). Zasada ta dotyczy również wszelkiej innej korespondencji wpływającej do Urzędy Gminy w Rachaniach.
Urząd Gminy nie udziela odpowiedzi na listy i e-maile anonimowe oraz nieopatrzone adresem pocztowym.